Thursday, September 11, 2008

My sweet gf!!!!

wa….aku tulis blog?betul ke ni??wahaha..macam tak caye je…emm..aku bukan pandai sangat nak tulis2 ni..kalau sesape yang bace blog aku ni memang jenis yang boring nak mampus dok kat umah la..wahaha..

aku x tau aku nak cite ape..aku cite tentang aku je ler..sbb ni page aku..kalau sesape xnak tau baik korang keluar dari page aku ni…g tido lagi baik aku rase..wahahah…

aku ni just a simple person n an average teenager..ceh speaking lakk..aku x reti nk cakap bahasa penjajah ni..sbb mak aku x penah ajar pun…aku skrang dah keje..kerje aku bahaya..tp aku tetap teruskan jugak kerja aku tu..sbb aku rasa tanggung jawab aku untuk berkerja..bukan aku nak sangat keje ni..lagipun setakat nak idup, x keje pun aku leh idupp..ape lagi pau duit mak bapak aku laa..wahahha..

aku sebenarnya seorang GABAN…aku x tau la kenapa aku leh jadi GABAN..mungkin minat kot..emm..ape2 je la..yang penting skarang aku dah jadi seorang GABAN..hari2 aku kene lawan ngan raksaksa ni..kadang2 aku boring gak..raksaksa ni lembik…setiap kali aku lawan aku je yang menang..

Skarang aku dah resign jadi GABAN..skrang just dk umah , tolong abiskan duit mak bapak aku je…aku ingat aku nak sambung belajar..mane tau nasib aku lebih baik ke macam mane..tp lambat lagi aa..buat masa skrang aku memberuk kat umah je laa..x tau aa ape nak jadi nga aku ni..malamku kesiangan, siangku kemalaman..wahaha..bahasa ape yang aku guna x tau aaa…

Member2 aku yang ponteng kelas skali masa kat skolah dulu semua dah sambung dgree..wahaha…lantak die owg laa..rezeki masing2..tp aku suke betul kawan ngan member2 aku ni..semua satu kepala…haha..tp ade yang keras kepala…wahaha…tp kite owg ok jer…lepak sama2..hepi sama2…sedih sama2..tu pun kalau benda tu boleh dikongsi…hahaha…ade gak die owg x bg tau aku n d geng kalau ade masalah..xpecialy masalah personal..sama macm aku…

Ape lagi erk aku nak tulis…emm..x de idea aaa…macam hampeh je tulis blog ni..apasal ramai yang minat tulis blog??iks…aku cube aa..wahaha….

baik aku cite pasal diri aku…nak cite pasal bende lain bukanye aku tau sangat..nak cite pasal politik mcm x best jer…emm..biar la geng2 politik handle masalah die owg tu..lantak laa..aku ade hobi..tp hobi aku ni macam x best..so baik x yah cite..wahaha..mesti korang tensionkan…lantak aaa…

kalu nak cite pasal awek lak mcm x sesuai je..sebb aku xde awek n x berhajat nak cari awek lagi…hahaha…pempuan ni menyusahkan je.wahah..aku x tau la betul ke x..member aku yang cakap..aku terima je..mungkin ya, mungkin tidak…entah la bai..emm..nyusahkan ke??kadang2 ya kot..tp kadang2 tak jugak kot..sronok ke couple??huhuhu..soalan yang x bleh aku jawab..korang jwab la sendiri..yang mana dah couple tu teruskan couple..sayangi teman anda..yang mana macam aku ( Solo la.Iks bengap betul la korang ni) baik teruskan menyolo anda tu..lagi hepi..aku rasa laa..sbb aku ni nak kata solo x jugak..nak kata dah ade teman x jugak..hahaha..yang penting aku dah ada teman2 yang baik dan boleh dikatakan sahabat sejati..

panjang ke karangan aku ni??wahaha..aku pun x tau..aku tulis je ape yang aku rase terlintas dalam otak aku…aku penah baca blog member aku..aku nampak pun dio owg macam bantai tulis je..wahaha…aku pun same aaa…

ape lagi erk aku nak cite…emm..macam dah xde idea nak cite je..iks..apasal ni??biasanye banyk idea aku..apasal malam ni macam xde idea je??aku xde mood kot..emm..member aku msg lak..hahaha…terbantut idea aku…ape last aku tulis td yer…emm..ohhh..pasal aku xde mood…aku pun x tau kenape.3-4 hari ni aku rasa xde mood je..x tau la kenapa ( aku tau sebenarnya) huhuhuhu…mcam2 persoalan timbul dalam benak fikiran aku..banyk masalah la..tp…member aku kol laa…jap yer..emm…( selepas 25 minit )…okeh..kite sambung..kat ner yer??ohh!!!lupe nak bg tau..member aku yang blajar kat uitm sarawak kol td..ade la luahan perasaan skit..x yah la ak nk cite detail kat sini..pasal mood aku td yer..aku pun heran laa..aku jadi xde mood…aku sebenarnya dah malas nak on9 ni..tp selain dari on9 ape lagi yang bleh aku buat??harap korang faham aa perasaan aku..

asal aku on9 je mesti ade benda yang buat aku jadi moody..tp aku buat rilex je…

aku dah boring la menaip blog yang xde faedah ni..ni pun kes boring tahap cipan..kalau cipan, dah lama aku bunuh..wahaha…

aku nak ucap terima kasih la kepada korang yang sudi membuang masa korang yang penuh dengan benda2 yang xde faedah tu untuk membaca 1st blog aku ni..sebenarnye tajuk blog ni xde kaitan pun ngan gf aku..wahaha..ak gf pun xde…korang ni memang lembab laa..wahaha…aku chaw dulu la geng…SALAM!!

No comments: