Friday, September 12, 2008

Erti sebuah kehidupan

Aku x tau sesuai ke x tajuk aku taruk tu..sebb aku x reti nk bagi tajuk...emm lantak laa...aku ade sorang member..aku malas nk sebut name..nanti dia baca blog ni, mampus aku..waahaha..

2-3 hari yang lepas dia ade kol aku cite ttg problem dia..problm nga awek laa..haha..aku bukannye tau sangat..ikutkan hati nk letk je tepon..tp member punye pasal, aku dengr je..ni aku nk cite skit ni..

dia cakap dia minat la kat sorang awek ni..x tau la awek ni lawa ke x..aku x penah tgk pun..huhuhu..dah lame dia usha awek ni..banyk kesabaran dia teruji..awek ni aku x tau la ader hati ke x kat die..ader la kot skit2 sbb member aku ni kategori hensem gak la..

dalam mase yang same, ade lak member pempuan dia yang selalu bagi msg kat dia..bleh dikatakan setiap hari..tp 2-3 hari ni member dia bgtau yang dia sbenarnye dah mula jatuh hati kat member aku ni..pempuan ni baik tau..selalu je bersame nga member aku x kira senang ke susah..2 member aku cakap..kalau dia kencing, aku x tau la..

da problem skrang, dia mcm anggap kawan pempuan tu biasa je..tp x sampai hati nk tolak cinta pempuan tu..pempuan tu baik sagt2 nga dia..dia pun pening dgn perasaan dia skrang..tp awek yang dia nak usha tu masih lagi di hati..hari2 dok ingt awek dia tu..

huh..aku degr pun terdiam gak..aku pun x tau nak cakap ape...aku bagi nasihat, tanye dia punye hati je..jgn nyesal nanti..awek ntah kemana, member pun hilang..ermm..

sampai skrang aku x tau macm mane nga member aku tuu..korang rase macam mane??

LIFE IS COMPLICATED...

4 comments:

M'Awi~en~Ciel said...

haha... xdok kaite lasung nge tajuk... pada pendapatan aku, saing mu patut oyak ko tino hok dok gilo ko dio, dio anggap tino tu saing jah...

iNtan sYaznEe said...

hahahha.yik ni blog mum ko saeng mum?cito pasal mum la.wak nyemok pasal saeng mum.

iNtan sYaznEe said...

yik btol saeng mum oyat.takdok kaitan ngan tajuk mum tulis.hahahah

F@rR@cE said...

haha..yeke??aku nk kongsi jah weii...heheheh