Sunday, September 14, 2008

Which way???

Aku sering saje buntu untuk memilih jalan untuk idup aku..ntah laa..huhuhu...lebih2 lagi kalau simpang 4...

di antara 2 , yang manakah yang terbaik untukku..aku harap aku x tersalah membuat pilihan...haaaaaa...ape tuu?????hehehehe...xde mood nk tulis panjang2..keje banyk sebenarnye ni...

antara hitam dan putih, yang manakah terbaik..di kala putih menyenangkan dan hitam memberi perlindungan..aku rase ramai pilih putih..aku tau laa...tp aku..........masih buntu...masih memikirkannye...putih yang hanya indah di mata..hitam yang setia disisi..

entah ape aku tulis ni??hitam putih..emm..kalu di antara sape yang tau maksud tersirat, mungkin korang ni pernah lalui situasi ini...

HITAM KE PUTIH NI????YA Allah berikan petunjuk moga x tersalah pilihan...

No comments: