Wednesday, September 17, 2008

My precious Fren!!!!!!


Di takdirkan seorang wanita anugerah ilahi yang hadir didalam hidupku..menjadi peneman dikala sunyi, menghibur dikala sedih,mengisi di kala kosong..

NurulHaiza dilahirkan pada 30 MARCH 1986..ank ketiga dari empat adik - beradik ini adlah seorang sahabat yang paling rapat denganku..seorang yang periang dan sering menjadi penawar di hatiku dikala ku kedukaan..

memiliki muke yang cute ( orang cakap la) hahaha...menjadi tumpuan ramai jejaka..hehehe...kecomeylannye menjadi buah mulut semua rakyat jelata...tp siapakah putera idamannye?aku pun x tau..haha...

pada tahun 2008 ni, genaplah 7 tahun usia persahabatan kami..pelbagai dugaan kami hadapai..tp alhamdulillah Allah masih memanjangkan usia persahabatan kami...





Memiliki seorang ibu yang penyayang..aku sendiri amat mengakumi wanita ini..sesungguhnye aku amat menyanyangi wanita ini yang begitu baik denganku...

seorang pendidik yang berjaya mendidik kesemua anak2 nye sampai ke menara gading..tidak mudah untuk memikul tanggungjwab sebesar ini...

semoga Allah memanjangkan usia kedua - dua wanita yang aku sayangi ini...AMIN...

4 comments:

iNtan sYaznEe said...

wahaha..ja mu letok.aku pulok yik!!hahaha.jelas ja nati.takyoh arr

F@rR@cE said...

hahaha...nati aku letok hk mu plok..dio hk suh letok tu..aku no hal..tp keno nga gamba mok mu..hehe

M'Awi~en~Ciel said...

Hooh... MAce ado bendo jah ni... Ayat supo nge program jejak kasih tv3... Keno wak masuk dale NONA ni...

F@rR@cE said...

hahaha..yeke??meme pom..jejak kasih nii..15 tahun berpisah..