Friday, September 19, 2008

2 settle down!!!!!!!

huh...2-3 hari ni bukan main rileks lagi idup aku..x pikir ape2..skarang aku dah start lepak kat umh..Home Sweet Home..Tenang je..dengar lagu,kemas rumah, basuh baju...semua tu aku x pernah terfikir nak buat 2-3 minggu yang lalu..

aku rase problem aku dah banyk yang setel..betul gak kate brother tu..selagi aku lari dari masalah, masalah tu akan kejar kite..so, dengan hati yang kental, aku hadapai semua masalah tu..Alhamdulillah semua yang dah setel seperti yang aku rancang..hehehehe..

tp aku ade 1 lagi problem yang x setel..ni memang complicated..aku nak KIV luh masalah ni..aku x sedia lagi untuk menghancurkan hati member aku ni..rileks jap..biar masa yang tentukan..

harap2 dia x salahkan aku..x terniat untk memainkan perasaan sesiapa..aku pun harap kami masih kawn..tp sudikah dia menerimaku sebgai teman kembali setelah ape yang telah kami lalui???huh..

COMPLICATED.....

2 comments:

M'Awi~en~Ciel said...

"x terniat untk memainkan perasaan sesiapa..aku pun harap kami masih kawn..tp sudikah dia menerimaku sebgai teman kembali setelah ape yang telah kami lalui???huh.."

Hoh ayat... meme tangkap cintan terus... Ni hok mano plok ni...? Hahaha... Pasal lari dari masalah tu, mace rajin dengar jah ayat tu... Ayat Dennis ko...?

F@rR@cE said...

hahaha..yeke???hik hik hik..

macm kenal jah ayt tu..hahah