Wednesday, October 22, 2008

This Is We Call FRIENDSHIP!!!!!!

Dalam 2-3 minggu ni aku dah makin jauh nga semua sahabat2 aku...entah la..ade yang dah merajuk kot..aku pun x tau..

skrang aku dah rasa malas nak pegang hanset..balik keje, aku letak hanset atas meja, selagi x bunyi hanset aku, slagi tu la aku x sentuh..kalu dulu, setiap waktu aku nga hanset..dk msg nga member2..tp skrang, aku hnya balik umah n pikir nak rehat je..malas nak main2 hanset ni..

skrang makin letih idup aku..kol 7 dah kene gerak g keje..sampai umah kol 6 lebih..kol 11-12 aku dah lena diulik mimpi..itulah rutin aku dari hari ke hari dari minggu ke minggu dari bulan ke bulan..macam kosong je idup aku..

ape yang aku membebel ni??hahahaaha....

disini aku nk mintak maaf kat semua member2 aku yang terasa aku menyisihkan dia...x terniat aku..nanti 2-3 minggu lagi aku akn cntact balik korang..nanti semua keje dah setel..emm..

2 comments:

ummu said...

hoho..penuh maksud tersirat..mcm ade masalah ni..tp mgkin blom ready tuk dsharekn..dont make it too complicated bro..we are here to be ur fren..anything,share lah ok.]
happy2 always..life must go on..:)

p/s:rasa len mace plak bilo mu tak berlawak jenaka mcm dulu.

F@rR@cE said...

gini la ummu...kitaran hdup seorang insan bergelar manusia...