Monday, September 22, 2008

My Great Teacher!!!!!!!


Guru adalah pelita yang sangup membakar diri..itulah perumpamaan yang dapat ku berikan kepada Hjh Hasnah Nawawi atau lebih dikenali sebagai che nah dikalangan anak didiknya..

Dilahirkan pada bulan April di Pasir Mas, mempunyai 4 orang ank..

beliau adalah owner tusyen yang tidak asing lagi di daerah kota bharu..

TUISYEN PAKAR yang mana melahirkan ramai pelajar dan graudan yang hebat..Aku sendiri pernah menuntut ilmu disitu..barulah aku dapat berada di mana aku berada sekarang..Jasamu amat ku kenangan..(berminat?? hubungi 097654198 dan cawangannye 097434198)

Terbukanya aku untuk menulis tentang beliau adalah setelah ku berjumpa dengannya apabila ku terdengar beliau mengidap penyakit.

Sungguh sayu hati ini mendengrkan penderitaan yang ditanggung oleh beliau..Ku sendiri tidak sanggup untuk menanggung beban yang begitu besar..Dimana beliau hanya mempunyai peluang yang tipis untuk sembuh..

Maha Kuasa Allah, dengan kesabaran dan tawakal terhadapNya, Alhamdulillah beliau beransur pulih..

Satu demi satu dugaan yang melanda beliau..Aku cukup kagum dengan semangat dan azam beliau untuk hidup dan sembuh seperti sedia kala..

Aku dengan rasa hina diri, memohon ke hadrat Ilahi agar sembuhkanlah beliau dan kembalikan kesihatan beliau seperti sedia kala..sama2 lah kita berdoa agar beliau cepat sembuh dan dapat berbakti mencurah ilmu kepada generasi seterusnya..

Mudah - mudahan....

8 comments:

iNtan sYaznEe said...

yik..im so terharu u know!!n also tq cos promote our tuition center.ngeh2.koya kecek oghe putih nie

iNtan sYaznEe said...

nak bg so lg komnen.timo kaseh pokyek!!

F@rR@cE said...

waaaaa....komisyen keno ado wehh..kure2 2 ribu sebule..blog aku antara terfemos di dunio..wahahahah

iNtan sYaznEe said...

uish 2 ribu???korok ijau mu yik.mati aku nk korek mano.hahha

Cikgu Ije said...

wah. payik! my ex-classmate! ehe. ado blog. diam2 neh!

mie said...

mudah2an..insyaALLAH (",)

M'Awi~en~Ciel said...

nate payik kalut dok mitok komisyen... komisyen aku jual cip-an mung gano? bilo nok bayar? 35 tahun doh x bayar... gano kiro ni? ken aku repot ko majlis perbandaran...

F@rR@cE said...

hahaha..aku bayar la 20 sen sebule mulai bule depey..wahaha